
26 kesä Saanko olla markkinointipäällikkösi?
Jos yrityksesi markkinointiponnistelut koostuvat viisi vuotta sitten luoduista kotisivuista ja lehti-ilmoituksesta jouluna ja juhannuksena, saattaa olla että et tavoita asiakkaitasi parhaalla mahdollisella tavalla. Valtaosa kuluttajista hakee verkosta tietoa palveluista ja tuotteista, ennen tarttumista puhelimeen tai ovenkahvaan. Myös B2B-puolella on taustoitus verkossa vähintään yhtä yleistä. Jotta varmistat yrityksesi näkyvyyden eri asiakasryhmien keskuudessa, tarvitset aktiivista viestintää ja markkinointia.
Yrityksen tuotteiden ja palveluiden tarinaa täytyy kertoa uudestaan ja uudestaan, eri tavoin eri kanavissa kohderyhmille räätälöiden. Mikäli yrityksen sisältä ei löydy markkinointiviestintään aikaa tai osaamista, voit hankkia markkinointiin lisäpotkua alihankintana Projecticolta. Markkinointipäällikkö on käytettävissä joustavasti tarpeen mukaan, hänen kanssa asetetaan tavoitteet, joiden toteutumista seurataan. Tärkeimpänä tavoitteena on tietysti parantaa yrityksen näkyvyyttä, kiinnostavuutta ja myyntiä. Mittarit asetamme yhdessä.
Vuokra-markkinointipäällikön kanssa käydään ensin läpi yrityksen markkinoinnin tavoitteet, nykytilanne ja muutostarpeet. Sen jälkeen keskitytään tiettyyn kampanjaan tai kokonaisvaltaiseen markkinoinnin uudistamiseen. Markkinointipäällikkö voi kirjoittaa puolestasi printti- ja verkkosisältöä, hoitaa näkyvyyttä sosiaalisessa mediassa tai järjestää asiakastapahtuman. Projecticolaiset auttavat tarjonnan ja brändin kirkastamisessa sekä uusien markkinoiden tavoittamisessa.
Ota yhteyttä:
Minna
+358 (0) 50 545 1492
minna.sutinen@projectico.fi
PS. Muista rasvata oven saranat! Kun Projecticon markkinointipäällikkö laittaa hihat heilumaan, alkaa yrityksesi ovi käydä!