
16 kesä Fyysinen web on täällä
Tänään alkaa uusi aika viestinnässä!
Joka aamu, heti herätessä käsi etsii puhelinta, josta katson miten maailma makaa juuri tänä aamuna. Muistista on jo 93% käytetty ladattuihin applikaatioihin, tekstiviesteihin, kuviin, kaikkeen sälään mitä ei edes muista sinne laittaneensa. Sen seurauksena puhelin jumii, uutisia saa odottaa ja tilaukseen laitetaan uusi muistikortti. Mitä jos ei tarvitsisikaan ladata kaikkea mahdollista joka tukkii puhelimen, mutta silti pysyä kärryillä maailman menosta?
Myös sisältöä kulkee edes takaisin siihen tahtiin, että on mahdotonta vastaanottaa kaikkea. Joskus tuntuu, että yrityksen viestit asiakkaille menee samaan kakofoniaan muiden viestien kanssa. Mitä jos viestin saisi juuri oikea asiakasryhmä, oikeaan aikaan ja oikeassa paikassa? Mitä jos asia pystyttäisiin kertomaan ilman lehtimainontaa, tekstiviestejä tai sähköpostia suoraan oikealle henkilölle tai kohderyhmälle?
Tänä aamuna otin uuden puhelimen ja uuden asenteen käyttöön. Fyysinen web, tästä se lähtee!
– M&M